Garantie en klachten
Op deze pagina treft u informatie aan over onze garanties en klachtenregeling.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt. Op bijna alle producten in onze webshop geldt een fabrieksgarantie. Indien het gebrek binnen de fabrieksgarantie valt, dan dient u contact op te nemen met de producent. De duur van de fabrieksgarantie verschilt per product en kunt u vinden in de productomschrijving. Om de schade tijdens transport te verzekeren verzenden wij alle bestellingen verzekerd.
Klachtenregeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.